Il Chelsea Football Club è alla ricerca di fisioterapisti. Il club londinese vuole ampliare lo staff che collabora con l’ Academy e la Fondazione. Il candidato verrà impiegato in attività serali e nei fine settimana, e ogni tanto in attività mattutine che conivolgono le vacanze studio. Possibiltà di lavorare con cliniche, tornei nazionali ed internazionali. La società ricerca un candidato in grado di raggiungere autonomamente la sede di lavoro, partite interne ed esterne, i trasporti non sono garantiti. Almeno 3 anni di esperienza post-qualifica è preferito. L’esperienza di lavorare in un ambiente sportivo, soprattutto con i bambini è desiderabile. Una prima qualifica aiuto FA è obbligatoria a IFAS o livello di zona, ma può essere completato dopo colloquio di successo.

La selezione verrà chiusa il 31 marzo. Candidature on-line sul sito: www.candidatmanager.net

Chelsea Football Club are looking for experienced Chartered Physiotherapists to join our team. We are currently looking to expand our pool of casually employed physiotherapists who work in the Academy and Foundation. The roles will be predominantly providing pitch side cover for evening and weekend activities and some day time school holiday activities as well. There may also be opportunities to cover evening clinics, national and international tournaments. Matches will be at both home and away venues and transport is not always provided so you will need to have means of transport to get to venues. At least 3 years post qualification experience is preferred. Experience of working in a sporting environment, particularly with children is desirable. An FA first aid qualification is mandatory at IFAS or AREA level but can be completed following successful interview.

Pay – sessional rates
 Closing date: 31 March 2017